• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

Henksat Settings Updated 31-10-2013 (E2 Only)

Started by ahendriks, November 03, 2013, 03:23:43 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ahendriks

Alweer nieuwe settings... er zaten wat foutjes in de versie van 29-10-2013; dit zijn de wijzigingen:

New frequency NED 1 HD, add SyFy C+ NL

Grt,
Alex

ahendriks

November 07, 2013, 10:00:28 PM #1 Last Edit: November 07, 2013, 10:04:21 PM by ahendriks
pffff... wat een gedoe met deze settings; mocht je problemen hebben op je box dat NED2, HBO, en nog een paar NL'se zenders het niet doen... Dan is dit op te lossen door een handmatige scan te doen op de astra 3 sateliet.

Geen idee waar het probleem vandaan komt, maar ik heb dit nu al bij 2 boxen meegemaakt dat dit nodig bleek te zijn en bij 1 box ging het zonder extra scan gewoon goed.

Dit is de werkwijze zoals henksat zelf ze voorschrijft...

Ik hoop maar dat dit bij een volgende release van de settings niet meer nodig is.

De settings van 2 dagen hiervoor hebben hetzelfde euvel...
Grt,
Alex

arjanhs

Klopt, ik had ook het zelfde probleem. Er op gezet en verder niet naar gekeken, resultaat was dat er voor SD zenders werd gekozen, doordat de HD niet allemaal werkten. Na een herscan is het weer opgelost.

ahendriks

Het vreemde is dat op openpli dit dus perfect werkt... (henksat is van openpli; zou dit met elkaar te maken hebben?)
Grt,
Alex

arjanhs

Ze willen ons gewoon over halen om daar op over te stappen :-) Op je nieuwe box draait toch ook OpenPli? Zou dus goed moeten gaan. Ik kan ook nog OpenPli op de DM800 gaan plaatsen, maar wil hier eingelijk niets meer aan veranderen. Gaat nu vrij redelijk en weet niet hoe het na een verandering gaat.

ahendriks

Grt,
Alex