• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

Amiko Alien 8900 HD

Started by ferrarisat, April 19, 2011, 07:06:28 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ahendriks

Ik heb deze inderdaad een paar weken geleden gehad. De box werkte goed (zie andere post). cccam instellen was een eitje... CCcam.cfg op usb stick en die in de ontvanger, inlezen via menu en de verbindingen uit de config file activeren...

Ik ben in het algemeen heel positief over de openbox s9... maar persoonlijk zo in toch gaan voor de DM800 kloon die ik nu ook heb... deze biedt gewoon 'meer' en is gebruikersvriendelijker...

@Arjan; Ik verwacht hem binnenkort nog weer thuis te krijgen (ivm een firmware upgrade om de geluidsproblemen er uit te krijgen, als dat lukt daarmee). Zal ik je dan bellen zodat je hem ff kan bekijken / keuren?
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on May 27, 2011, 09:57:15 AM
@Arjan; Ik verwacht hem binnenkort nog weer thuis te krijgen (ivm een firmware upgrade om de geluidsproblemen er uit te krijgen, als dat lukt daarmee). Zal ik je dan bellen zodat je hem ff kan bekijken / keuren?

Dat is goed, wil hem wel eens bekijken en met name de mogelijkheden. Nog even een andere vraag, wat was het merk en type schotel dat jij momenteel gebruikt? heb momenteel met die van ons problemen zo gauw het een beetje waait.

ahendriks

Als ik hem weer heb (en werkend dan) zal ik je bellen.
Ik heb een technisat multitenne; http://tinyurl.com/3ortneu
Grt,
Alex

eislon

trouwens de achterkant plaatje van de Amiko Alien... exacte kopie van de SAB Titan 1 HD  of visaversa.  Komen ze toevallig van dezelfde fabriek? :-D

arjanhs

Quote from: ahendriks on May 27, 2011, 01:27:33 PM
Ik heb een technisat multitenne; http://tinyurl.com/3ortneu

Dank je, ga er toch eens naar kijken, de vaste opstelling blijft maar problemen geven, gebruik momenteel alleen de draaibare schotel, maar die is erg wind gevoelig.

arjanhs

Quote from: eislon on May 27, 2011, 07:06:18 PM
trouwens de achterkant plaatje van de Amiko Alien... exacte kopie van de SAB Titan 1 HD  of visaversa.  Komen ze toevallig van dezelfde fabriek? :-D

Dat was mij ook al opgevallen, denk dat ze inderdaad binnen de zelfde fabriek gemaakt worden en dat alleen het frontje is ontvangen. Als je ze inschroeft is waarschijnlijk de inhoud ook gelijk.

ahendriks

inschroeft ? Je bedoelt waarschijnlijk 'openschroeft' ? Toch?
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on May 30, 2011, 10:06:49 AM
inschroeft ? Je bedoelt waarschijnlijk 'openschroeft' ? Toch?

Yep, de spellings controlle bij Apple werkt toch niet altijd even goed :-)

eislon

Quote from: arjanhs on May 30, 2011, 01:13:24 PM
Yep, de spellings controlle bij Apple werkt toch niet altijd even goed :-)

apple?  wat gebruik je dan voor een machine?

arjanhs

Quote from: eislon on May 31, 2011, 09:23:01 PM
apple?  wat gebruik je dan voor een machine?

Ik gebruik zowel een iPhone als een iPad, naar volle tevredenheid :-)