• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

Mac OS X Dreamboxedit of tools?

Started by eislon, September 25, 2010, 09:42:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eislon

Quote from: arjanhs on October 28, 2010, 03:14:12 PM
Maar helaas is het nog steeds het management wat hierover een beslissing neemt, probeer bijvoorbeeld maar eens onder linux een powerpoint presentatie met de juiste kleuren weer te geven. Zo lang dit niet is opgelost is linux nog geen oplossing voor mijn zakelijke werkplek. En dit is nog maar een voorbeeld, er zijn vast meer problemen die de overgang nou niet echt bevorderen.

Ja maar ik wil helemaal geen powerpoint presentatie doen, doe het wel met openoffice of een ander free pakket.  Maar weet precies wat je bedoelt hoor ;-)

arjanhs

Quote from: eislon on October 28, 2010, 06:21:10 PM
Ja maar ik wil helemaal geen powerpoint presentatie doen, doe het wel met openoffice of een ander free pakket.  Maar weet precies wat je bedoelt hoor ;-)

Het is bij niet echt een kwestie van willen, het is gewoon nodig, en openofffice kan daaraan niet voldoen, daarom ben ik nog niet over, heb het vorig jaar 1 maand geprobeerd, maar ben toen snel naar een beta van Windows 7 gegaan. Dat ging een stuk beter icm Office 2007

eislon

Quote from: arjanhs on October 29, 2010, 09:34:26 AM
Het is bij niet echt een kwestie van willen, het is gewoon nodig, en openofffice kan daaraan niet voldoen, daarom ben ik nog niet over, heb het vorig jaar 1 maand geprobeerd, maar ben toen snel naar een beta van Windows 7 gegaan. Dat ging een stuk beter icm Office 2007


tja het niet willen was een geintje natuurlijk, maar ik heb op zich niet veel problemen met openoffice, het werkt gewoon iets anders dan powerpoint en als je dat gewend bent is het natuurlijk weer ff zoeken etc. Ik maak zelfs ook regelmatig presentaties met google docs, werkt ook aardig moet ik zeggen.

arjanhs

Quote from: eislon on October 29, 2010, 11:38:00 AM

tja het niet willen was een geintje natuurlijk, maar ik heb op zich niet veel problemen met openoffice, het werkt gewoon iets anders dan powerpoint en als je dat gewend bent is het natuurlijk weer ff zoeken etc. Ik maak zelfs ook regelmatig presentaties met google docs, werkt ook aardig moet ik zeggen.

Zal ik ook eens naar kijken, met name de kleuren willen onderling per fabrikant wel eens afwijken, vooral het paarse wat bij mijn werkgever wordt gebruikt ziet er onder openoffice niet uit.

eislon

Quote from: arjanhs on November 03, 2010, 12:41:07 PM
Zal ik ook eens naar kijken, met name de kleuren willen onderling per fabrikant wel eens afwijken, vooral het paarse wat bij mijn werkgever wordt gebruikt ziet er onder openoffice niet uit.

tja geen paarse kleuren gebruiken he.

arjanhs

Quote from: eislon on November 03, 2010, 05:47:35 PM
tja geen paarse kleuren gebruiken he.

Het is de huis stijl, kan daar dus weinig aan veranderen :-)