• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

ReggeFiber naar Veendam?

Started by eislon, July 24, 2011, 09:29:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

arjanhs

Quote from: ahendriks on January 17, 2012, 09:08:34 AM
Klopt... maar dat wil nog niet zeggen dat wat we nu hebben normaal is. We kunnen dus zeggen dat als het zo blijft dat wij / reggefiber geluk heeft met hun planning...

Het is zeker niet normaal hoe het nu is, maar het kan zo veranderen en opeens toch nog erg koud worden. Laten we hopen dat het weer niet te veel veranderd, zodat de planning van Reggefiber bij het weer wat we hebben aan sluit.

ahendriks

Grt,
Alex

arjanhs

Ik hoorde Piet gister avond praten over winters weer aankomend weekend? Gaat de verkeerde kant op :-)

eislon

ik kreeg vandaag een brief van de beruchte SKV dat men binnenkort bij ons langs komt... jaja.. zou ik beide nemen?  dan moet 1 wel aan de achterkant van het huis binnenkomen... dan heb ik ook een failover verbinding ;-)

MAW SKV zegt dus dat ze gewoon aan het graven zijn... hmmm met al dat gesmolten water... en nog harde bodem?

arjanhs

Ze zouden bij ons vorige maand ook beginnen, maar met de vorst gaat dat natuurlijk niet lukken. Als in maart beginnen is het al vroeg denk ik. Ik ben benieuwd wie er sneller is met het graven, SKV of de gedelegeerde opdracht nemer van Reggefiber, ik dacht Volker nog wat.

ahendriks

VolkertWessels ja...
Ik denk dat ze een deze dagen wel kunnen beginnen.... de vorst trekt vrij snel weer uit de grond.
Het is natuurlijk helemaal geen probleem om de bevroren grond open te graven... Daar hebben ze graafmachines voor. Hoewel het natuurlijk een probleem is om enigszins de gaten weer mooi vlak dicht te krijgen en de bestrating er weer netjes op als de ondergrond nog bevroren is. Dan weet je zeker dat na een paar maanden dit allemaal gaat verzakken.

Liefst dus nog even wachten... mijn part tot maart.
Grt,
Alex

arjanhs

Dat mag van mij ook, ik heb er geen haast mee. Zoals het nu gaat, werkt het ook prima. En het is nog een stukje voordeliger :-)

eislon

Quote from: arjanhs on February 16, 2012, 08:30:30 AM
Ze zouden bij ons vorige maand ook beginnen, maar met de vorst gaat dat natuurlijk niet lukken. Als in maart beginnen is het al vroeg denk ik. Ik ben benieuwd wie er sneller is met het graven, SKV of de gedelegeerde opdracht nemer van Reggefiber, ik dacht Volker nog wat.

Tja heb wel een brief gekregen van SKV... komen binnenkort langs... ach eerst zien...en dan kijken of het ECHT gratis is, want daar geloof ik bij skv nog niet zo snel in...

arjanhs

Goed laten voorlichten dus en de afspraken goed op papier zetten. Dan zou het allemaal goed moeten komen.

ahendriks

Ik heb ondertussen van reggefiber een brief gekregen dat ze 2e week van maart beginnen bij ons in de straat...
Bij mijn schoonouders hebben ze al dingen opgemeten e.d. voor waar de aansluiting moet komen...
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on February 20, 2012, 01:22:10 PM
Ik heb ondertussen van reggefiber een brief gekregen dat ze 2e week van maart beginnen bij ons in de straat...
Bij mijn schoonouders hebben ze al dingen opgemeten e.d. voor waar de aansluiting moet komen...

Het gaat dus echt beginnen, wij hebben hier nog niets gekregen, maar wonen natuurlijk ook aan de andere kant van het kanaal. Zal wel weer wat langer duren.

arjanhs

Ik werd gisteravond aangenaam versast toen ik thuis kwam, had namelijk een brief ontvangen van KickXL, dat mijn gekozen abonnement bij KickXL kosteloos in snelheid werd verhoogd van 30Mbit naar 50Mbit. Het wordt steeds leuker dat glasvezel.

Maar heb nog steeds niets van Reggefiber en/of VokertWessels gezien om wat te bekijken of wat dan ook.

ahendriks

Ik / pa had de brief ook. Was al door KPN aangekondigd. Mooi dat KickXL nu ook meegaat...
Grt,
Alex

arjanhs

Aan de ene kant wel, maar het geeft ook direct aan dat KPN steeds meer invloed krijgt op het hele glasvezel gebeuren.