• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

DM8000

Started by hta, December 26, 2008, 07:16:07 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hta

Heeft iemand reeds de kans gehad een DM8000 aan te schaffen?
Graag zou ik willen weten of avi vanaf de HD kan worden afgespeeld, of moet je die nog altijd streamen?

Ik wacht "zoals velen" al 3 jaar op de DM8000.
Ik heb nog altijd een oud beestje bij mij thuis en het wordt tijd dat die wordt vervangen.
Nu is de DM8000 er eindelijk, maar wie heeft er ervaring mee?

Tot veel geld, dus alle info is welkom.


gompie

December 28, 2008, 01:10:05 PM #1 Last Edit: December 28, 2008, 01:12:37 PM by gompie
Misscien kan je hier iets mee?
http://forum.advance.homelinux.net/index.php/topic,8867.0.html  zie onderstaande....


Version 0.8.7:

- VideoPlayer: *.avi Support for DM8000

- VideoPlayer: Error Message when Hardware not supporting Format (requires E² from Oct 15 or later)
- VideoPlayer: Error Message when Codec/Libs not installed (requires E² from Oct 15 or later)
- AudioPlayer: *.flac support (requires E² from Oct 15 or later)
- PictureViewer: Moved PicView Skin into skin.xml (for HD Resolution support ect)
- OSD Visibility gets disabled in MediaCenter (requires E² from Oct 15 or later)
- Release of an untested PowerPC Version (for DM7020)


ahendriks

Idd, de DM8000 ondersteund avi... en dan dus wel xvid/divx... avi zelf zegt namelijk niets.... avi is maar een container waarin videomateriaal en audio via een bepaalde codec in opgeslagen kunnen worden. Eindelijk ondersteund hij xvid! 'k weet niet of hij ook HD xvid's ondersteund... 'k verwacht het niet, met z'n 400Mhz processor...
Grt,
Alex

hta

Bedankt alvast voor het antwoord.