• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

subs bij dvd bestanden

Started by gompie, November 21, 2008, 01:10:38 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gompie

Hoi,

Ik heb nu (met hulp van Alex) een NAS aan mijn dreambox en daar staat een dvd bestand op, als ik via de bestandsmodus de dvd oproep word de film keurig afgespeeld incl geluid. De ondertiteling blijft echter achterwege. Aangezien mu meisie net zo goed engels kan als chinees wil ik graag weten;

Wat kan ik hier aan doen?

Thnx!

Groet Ronald.

arjanhs

Haar een cursus Engels kado doen op 5 december :-)

ahendriks

Met andere woorden: geen idee...

Zoals ik je al verteld heb... heb je bij het afspelen de mogelijkheid om een of ander menu op te vragen?

Misschien kan je met de dvdplayer ook nog opties instellen...
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on November 24, 2008, 10:59:40 AM
Met andere woorden: geen idee...

Zoals ik je al verteld heb... heb je bij het afspelen de mogelijkheid om een of ander menu op te vragen?

Misschien kan je met de dvdplayer ook nog opties instellen...

Ik had wel een idee, maar wist dat jij er meer ervaring mee had en verwachte een antwoord van jou erop.

ahendriks

Quote from: arjanhs on November 24, 2008, 11:01:16 AM
Ik had wel een idee, maar wist dat jij er meer ervaring mee had en verwachte een antwoord van jou erop.
Dat antwoord is er niet gekomen... dus... kom maar op met je idee dan... ;-)
BTW via een plugin (dvdplayer of zo) schokt het beeld... vandaar dat hij het nu doet door in bestandsmodus de bestanden (IFO bestand uit de VIDEO_TS map) rechtsreeks aan te klikken. Mijn inziens zit daar al zowieso een probleem in, omdat er dan alleen de stream van de IFO weergegeven wordt en niet de DVD afgespeeld wordt. Ondertitels kunnen alleen via de dvd weergegeven worden.

'k zal er zelf thuis ook eens mee aan het klooien gaan...
Grt,
Alex

arjanhs

Heel leuk, ben benieuwd wat er uit gaat komen.

ahendriks

Enne... dit dan:

Quote from: arjanhs on November 24, 2008, 11:01:16 AM
Ik had wel een idee

Wat is jouw idee in dit geval? ;-) :rolleyes:
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on November 24, 2008, 04:03:26 PM
Enne... dit dan:

Wat is jouw idee in dit geval? ;-) :rolleyes:

Dat jij wel een oplossing had :-)

gompie

Hmm dit schiet al lekker op!
Misschien weet iemand wel iets op t volgende.......
Ook mijn mp3 speler schokt/slaat over in de bestandsmodus.
Zal toch echt aan de dreambox liggen, als ik via mijn netwerk op mijn laptop mp3 s afspeel is er niets aan de hand.

Ook wel vreemd dat de dvd bestanden in de bestandsmodus niet overslaat en op de dvd speler dus wel.......????????

grt

Ronald

arjanhs

Inderdaad, ben benieuwd of het nog wat gaat worden :-)

Het afspelen van een mp3 op je dreambox mag geen probleem zijn, deze is maar weinig band breedte nodig, een opname werkt wel goed?

Dat is inderdaad nog vreemder, als je de mp3 nu in de dvd speler stop, die slaat toch al over, dan hoor je het verschil ook niet meer.

Denk ik