• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

abcom ipbox 9000 hd plus pvr

Started by robsat, November 04, 2008, 07:55:29 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

robsat

Iemand hier ervaring mee , zeker met betrekking tot de twintuner , dus opnemen en tegelijkertijd kijken vanaf dezelfde frequentie of bv  van abo CD  kijken naar sbs6 opnemen rtl4.
Dit is een linuxbox (is er netzoveel te vergaren ,als der dreamboxen).

eenstarter

ahendriks

Nee, niet evenveel als voor een dreambox.
'k heb er ook geen ervaring mee, maar ken de ipbox wel.
'k heb het zelf niet aangedurft om een ander soort linux ontvanger aan te schaffen. Bij de dreambox weet je wat je kan verwachten en dat er community support is.. voor een ipbox is dat er ook wel, maar in veel mindere mate.
Grt,
Alex

robsat

okay
Maar kijkend naar de functies HD en twin tuner , zou ik DM 7025s en DM 800HD aan moeten schaffen.

gr rob

arjanhs

Quote from: robsat on November 05, 2008, 11:32:38 PM
okay
Maar kijkend naar de functies HD en twin tuner , zou ik DM 7025s en DM 800HD aan moeten schaffen.

Een 7025 kan nog geen HD content weer geven, en ik dacht dat in een 800 geen meerdere tuners geplaatst kunnen worden, je zult dan moeten wachten op de 8000 die naar horen zeggen zeer binnenkort op de markt wordt gebracht, hierin kunnen zelfs vier tuners geplaatst worden, dus dan heb je keuze genoeg.

ahendriks

binnenkort... dat roept DMM al enige jaren...
Maar feit is dat het er nu echt op begint te lijken (!) dat hij gereleased wordt!
Jammer van de prijs... beetje hoog als je alle opties er op wil hebben...
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on November 06, 2008, 03:37:03 PM
binnenkort... dat roept DMM al enige jaren...
Maar feit is dat het er nu echt op begint te lijken (!) dat hij gereleased wordt!
Jammer van de prijs... beetje hoog als je alle opties er op wil hebben...

Dat klopt, maar dan heb je ook wat, hij komt hier in ieder geval nog niet, eerst maar eens de tv vervangen voor een full-hd, en voordat deze af is, zijn we wel weer een aantal jaren verder :-)

ahendriks

Ik had je een mailtje gestuurd over de DM8000.... hij blijkt voor het eind van het jaar op de markt te verschijnen...
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on November 11, 2008, 01:42:59 PM
Ik had je een mailtje gestuurd over de DM8000.... hij blijkt voor het eind van het jaar op de markt te verschijnen...

Ik heb hem gezien, ondanks de aanbieding vind ik hem nog steeds erg duur.

arjanhs

Quote from: ahendriks on November 11, 2008, 01:42:59 PM
Ik had je een mailtje gestuurd over de DM8000.... hij blijkt voor het eind van het jaar op de markt te verschijnen...

Daar hebben ze zich wel aan gehouden, hij is op de markt, wel slecht verkrijgbaar, maar toch :-)