• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

hoe installeer je een CAM en bijbehorende keys?

Started by riffii, July 23, 2008, 06:53:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riffii

Ik wilde graag weten hoe je een camd3 etc installeerd en de keys.
Nergens kan ik een fatsoenlijke tut vinden.

alvast bedankt!

ahendriks

Makkelijkst is via het blue menu deze te installeren en de settings ook te installeren... dan heb je een werkende versie. Waarom camd3? Ik zou voor ccam of gb0x gaan als ik je was... cccam is ook via dat menu te installeren... gbox niet, die is NP (niet vrij downloadbaar, not public) Ook is gb0x veel lastiger in te stellen... (desalnietemin heeft deze cam wel mijn voorkeuze)

Ik ga er trouwens vanuit dat je het gemini image gebruikt... is dit juist?

Grt,
Alex

riffii

Quote from: ahendriks on July 28, 2008, 08:26:34 AM
Makkelijkst is via het blue menu deze te installeren en de settings ook te installeren... dan heb je een werkende versie. Waarom camd3? Ik zou voor ccam of gb0x gaan als ik je was... cccam is ook via dat menu te installeren... gbox niet, die is NP (niet vrij downloadbaar, not public) Ook is gb0x veel lastiger in te stellen... (desalnietemin heeft deze cam wel mijn voorkeuze)

Ik ga er trouwens vanuit dat je het gemini image gebruikt... is dit juist?



Jah ik gebruik een gemini image maar ben aan het twijfelen of dit wel een juiste is.
Hoe installeer ik zo een cam dan ik heb geen flauw idee.
De uitleg die ik via engelse sites vind zijn veel te moeilijk voor me en kan het niet echt volgen, gaat beetje hak op de tak.

Ik zou een gbox ook wel willen maar is moeilijk als ik de how-to lees.

ahendriks

Gemini is de juiste.. 'k zou geen andere meer willen gebruiken...
Je kan via het blue-panel (blauwe knop op je ab) allerlei dingen installeren. Selecteer hier de cam ccam 2.09 en daarna cam-settings voor cccam. Na installatie de huidige cam aanpassen via het blue panel en een herstart van de cam doen... CCcam zou dan meteen goed moeten werken. Handmatig configureren kan altijd later nog gedaan worden.
Grt,
Alex