• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

YoutubeplayerE1 (DM500+, DM600, DM7020)

Started by arjanhs, March 05, 2009, 12:56:58 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

arjanhs

Description:
a plugin to watch Youtube videos with dm500+, dm600 and dm7020

Edit to PC-IP in youtubeplayer.xml file! (etc/tuxbox/config)

Edit by cepheus:
This tarball at no necessary rename to libcurl.so.2. added a simlink libcurl.so.3 to libcurl.so.2

Autor:
pcd

altobelli

Hoe moet ik precies deze plugin installeren in mijn 600pvr.
Ik hoor van je

altobelli

arjanhs

Quote from: altobelli on March 08, 2009, 12:17:20 PM
Hoe moet ik precies deze plugin installeren in mijn 600pvr.

Ik heb hem geinstalleerd, maar nog geen tijd voor gehad hem verder werkend te maken, dus ik kan het je nog niet vertellen, hopelijk weet ik binnenkort meer.

altobelli


arjanhs

Quote from: altobelli on March 10, 2009, 01:25:35 PM
oke, ik wacht het af.

Mocht het je zelf lukken de plugin in de tussentijd werkend te krijgen, dan verneem ik het graag, scheelt mij weer uitzoek werk :-)

altobelli

Ik ben al een tijdje bezig om het e.e.a.uit te zoeken, maar heb hem nog niet werkend, ik heb mijn vlc mediaplayer geinstalleerd, bij instellingen de webinterface aangeklikt, de player geopend, krijg op mijn box diverse titels te zien, dus tot zover werkt deze goed, de box is connected met de pc, als ik nu een van de titels aanklik, krijg ik een streaming error in beeld, dus krijg ik hem nog niet werkend.
Ik ga verder met onderzoeken.
Indien hij draait, hoor je van mij.

Altobelli

ahendriks

aha... deze plugin werkt dus op basis van VLC op je PC...

een goede reden voor mij om deze plugin niet te gebruiken dan... 'k ga niet streamen van mijn PC naar de dreambox... dan zet ik de XBOX wel aan... Met XBMC kan ik zo youtube filmpjes kijken...
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on March 12, 2009, 09:01:16 AM
aha... deze plugin werkt dus op basis van VLC op je PC...

een goede reden voor mij om deze plugin niet te gebruiken dan... 'k ga niet streamen van mijn PC naar de dreambox... dan zet ik de XBOX wel aan... Met XBMC kan ik zo youtube filmpjes kijken...

Yep, maar als je geen XBOX hebt, dan moet je naar alternatieven zoeken en daar kan dit een oplossing voor zijn.