• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

pKeyUpdater v1.2.

Started by arjanhs, January 12, 2009, 09:47:05 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

arjanhs

pKeyUpdater v1.2.

Copy pKeyUpdater.so and pKeyUpdater.cfg to /var/tuxbox/plugins

INFO!!!
Please update previous versions of this plugin to version 1.2
because old versions won't work properly due to configuration
changes.

altobelli

Hallo,

Ik heb de keyupdater in mijn 600pver gezet, maar deze doet niets, ik heb alleen cfg.erin gezet, of moeten ze er beide in so en cfg., of moet ik nog meer doen.
Ik hoor het wel.
bvd.

Altobeli

arjanhs

Quote from: altobelli on January 12, 2009, 04:06:00 PM
Ik heb de keyupdater in mijn 600pver gezet, maar deze doet niets, ik heb alleen cfg.erin gezet, of moeten ze er beide in so en cfg., of moet ik nog meer doen.
Ik hoor het wel.

Je moet het volgende doen, Copy pKeyUpdater.so and pKeyUpdater.cfg to /var/tuxbox/plugins en doe vervolgende een chmod 755 /var/tuxbox/plugins/pKeyUpdates.so

altobelli

Dat ene heb ik erin gezet, nu doet hij het ,maar waar staat  chmod755 ? Ik begrijp dat dit voor een update is.

Altobelli

arjanhs

Met behulp van chmod 755 kun de rechten aanpassen, het commando zortgt ervoor dat het bestand uitgevoerd kan worden, maar waarschijnlijk is het voor deze plug-in niet nodig. Hij werkt in ieder geval en dat is het belangrijkste :-)

altobelli

Wordt deze automatisch per dag geupdate, of moet je hier nog wat voor doen.

Groet,

Altobelli

arjanhs

Quote from: altobelli on January 13, 2009, 05:04:16 PM
Wordt deze automatisch per dag geupdate, of moet je hier nog wat voor doen.

Ik heb hem zelf nog niet getest, maar uitvaring met vorige key updaters, heb je hierover zelf de controle, en moet je dus inderdaad zelf dagelijks de keys updaten.

altobelli

Ik weet dat ik zelf de key's moet updaten, maar mijn vraag was eigenlijk of deze per dag geupdate wordt.
Ik heb  de updater getest en deze stond nu op 13-01-09, dus het werkt wel,
verschilt alleen niet zoveel met andere keyupdaters, maar leuk om er bij te hebben.
Bedankt in ieder geval voor de support.

Altobelli

arjanhs

Quote from: altobelli on January 13, 2009, 06:57:23 PM
Ik weet dat ik zelf de key's moet updaten, maar mijn vraag was eigenlijk of deze per dag geupdate wordt.
Ik heb  de updater getest en deze stond nu op 13-01-09, dus het werkt wel,
verschilt alleen niet zoveel met andere keyupdaters, maar leuk om er bij te hebben.

Veelal worden ze dagelijks geupdate, maar als er bijzondere keys zijn, dan kan het ook voorkomen dat het meerdere malen per dag wordt geupdate.

altobelli


altobelli

De keyupdater doet het perfect, wat ik alleen mis is het nieuws, je kunt niet zien welke kanalen open zijn gegaan met de laatste update, je moet alles nagaan of er iets extra open is, ik heb een draaibaar systeem, dus ben ik wel even bezig met scannen.
Of zie ik iets over het hoofd.
Ik hoor het wel.

Altobelli

arjanhs

Quote from: altobelli on January 16, 2009, 01:20:00 PM
De keyupdater doet het perfect, wat ik alleen mis is het nieuws, je kunt niet zien welke kanalen open zijn gegaan met de laatste update, je moet alles nagaan of er iets extra open is, ik heb een draaibaar systeem, dus ben ik wel even bezig met scannen.
Of zie ik iets over het hoofd.
Ik hoor het wel.

Dit staat er inderdaad zo niet bij, download je de keys en zet je ze er handmatig in, dan staat er bij het downloaden vaak bij wat er o.a. is aangepast, het blijft natuurlijk ook een hobby en daar moet je wat tijd in steken.

altobelli

Dat ben ik helemaal met je eens, ik hobby ook graag, ik vind het wel leuk om een beetje te experimenteren met de key's etc.
Bedankt!!!!

altobelli