• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

CCcaminfo 1.1

Started by altobelli, January 04, 2009, 04:00:37 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

altobelli

Hallo,

Ik gebruik op mijn 600pvr CCcam2.011, ik heb CCcaminfo 1.1 gedowload en deze staat in mijn plugin tools, als ik die open, krijg ik verschillende opties, zoals server etc. als ik deze of een andere aanklik staat er CCcam not found, hoe krijg ik deze werkend, ik heb gemini 4.5.0, met de vorige images werkte deze wel.
bvd.

altobelli

ahendriks

Als je cccam via de plugin menu geinstalleerd hebt moet je ook de cccam instelleingen installeren... hierna moet je hem wel instellen als 'te gebruiken cam'. Dit kan ook via het blue-menu. Eventueel eerst je cam-list verversen (of een herstart doen) voordat je cccam kan selecteren als te gebruiken cam.

'k heb als cams de default common-interface cam, cccam 2.0.11 en gb*x... alle drie zijn selecteerbaar en doen het ook alledrie (uiteraard doet de common-interface het alleen op FTA zenders, deze ziet mijn CD kaartje niet).
Grt,
Alex

altobelli

Bedankt, ga het proberen.

altobelli

altobelli

Hallo,

Ik heb het gevonden.
Ik heb de cccam 2.011 complete gedownload in plugin tools, deze nam alleen de 2.011 config.niet mee, heb deze erbij gezet en de info ging open.
Dus toch weer wat wijzer geworden.
In ieder geval bedankt voor jullie meedenken!!!

Altobelli                                                                    -_-