• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

Mac OS X Dreamboxedit of tools?

Started by eislon, September 25, 2010, 09:42:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eislon

Waar staan de Mac OS X dreambox tools?  :unsure:

Zoals dreamboxedit etc, ik weet dat er inmiddels voor linux wel wat is, ook al blijft deze in beta maar heb wel ergens iets voor de Mac OS X gezien, weet echter niet meer wat het was en vooral waar. En aangezien ik nu met mijn iMac werk wil ik natuurlijk de DMs updaten via dit systeem.

eislon

Ik heb al iets gevonden met de naam iDreamX2  indien nodig kan ik je de .dmg leveren

arjanhs


eislon


ahendriks

Klik hieronder op reageer (rechts onder mijn bericht)

klik dan op '+ Extra opties...' en voeg het bestand toe bij 'Bijlage:'...

easy peasy dus...
Grt,
Alex

arjanhs


eislon

Quote from: arjanhs on October 01, 2010, 07:07:22 PM
Dat moet jou ook lukken Stefan :-)

haha ja het was bijna gelukt, helaas is het bestand iets te groot voor de upload :-(

arjanhs

Quote from: eislon on October 02, 2010, 06:52:57 AM
haha ja het was bijna gelukt, helaas is het bestand iets te groot voor de upload :-(

Ja het is maximaal 8mb, maar je kunt het bestand ook opknippen in meerdere bestanden

eislon

Quote from: arjanhs on October 21, 2010, 10:41:56 AM
Ja het is maximaal 8mb, maar je kunt het bestand ook opknippen in meerdere bestanden

haha, ja tuurlijk alles kan ;-)

ahendriks

hij staat er al zag ik een een andere post...
Grt,
Alex

arjanhs

Dat klopt, heb deze versie ook geplaatst, nu nog een MAC :-)

ahendriks

wat is dat toch met jou... je wilde ook al een iphone/ipad hebben... wat moet je met die .... euh... zooi?
Grt,
Alex

eislon

Quote from: ahendriks on October 25, 2010, 01:29:00 PM
wat is dat toch met jou... je wilde ook al een iphone/ipad hebben... wat moet je met die .... euh... zooi?

nou het os is wel goed hoor , based on BSD Darwin dan he.
En de grafische schil zit ook wat beter in elkaar :-D

arjanhs

Ja, die wil ik ook graag, een Mac Book zal wel lastig worden, hopelijk lukken de overige wel :-)

Als ik hem heb zal ik hem wel eens demonstreren :-)

ahendriks

M'n Samsung Galaxy S kan net zo veel (misschien wel meer zelfs) dan een IPhone...

enne Andoid rules... ;-)

Kan een leuke thread worden dit....
Grt,
Alex

eislon

Quote from: ahendriks on October 26, 2010, 10:51:55 AM
M'n Samsung Galaxy S kan net zo veel (misschien wel meer zelfs) dan een IPhone...

enne Andoid rules... ;-)

Kan een leuke thread worden dit....

Tja ik moet es op zoek naar android voor die werk HTC HD2, moet er zijn volgens mij en wat een gratis apps er voor te krijgen zijn... wow... beter dan windows mobile...pff

ahendriks

psies... maar WM7 is met een opmars bezig... wellicht dat deze over een jaar weer helemaal state-of-the-art is... op dit moment is Android dat...
Grt,
Alex

arjanhs

Ja, als het aan Microsoft ligt gaat dat helemaal lukken, helaas lukt het niet altijd, een echte gamer gaat echt niet op een Xbox gamen, maar kiest een PS3, zo zijn er nog legio voorbeelden, markten waar ze niet direct vanaf het begin in betrokken zijn, raken ze kwijt.

eislon

Quote from: arjanhs on October 27, 2010, 02:25:07 PM
Ja, als het aan Microsoft ligt gaat dat helemaal lukken, helaas lukt het niet altijd, een echte gamer gaat echt niet op een Xbox gamen, maar kiest een PS3, zo zijn er nog legio voorbeelden, markten waar ze niet direct vanaf het begin in betrokken zijn, raken ze kwijt.

Tja als M$ wil kunnen ze wel 90% van de markt krijgen, maak het spul maar goedkoper... w7 voor 25 euries orgineel wil ik ook nog wel kopen, maar de huidige prijzen niet... oh maar dan wel de ultimate editie he... kom kom debian linux krijg ik ook full blown voor niets...

arjanhs

Quote from: eislon on October 27, 2010, 06:19:51 PM
Tja als M$ wil kunnen ze wel 90% van de markt krijgen, maak het spul maar goedkoper... w7 voor 25 euries orgineel wil ik ook nog wel kopen, maar de huidige prijzen niet... oh maar dan wel de ultimate editie he... kom kom debian linux krijg ik ook full blown voor niets...

Maar helaas is het nog steeds het management wat hierover een beslissing neemt, probeer bijvoorbeeld maar eens onder linux een powerpoint presentatie met de juiste kleuren weer te geven. Zo lang dit niet is opgelost is linux nog geen oplossing voor mijn zakelijke werkplek. En dit is nog maar een voorbeeld, er zijn vast meer problemen die de overgang nou niet echt bevorderen.