• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

DM800 Barry Allen of iets anders?

Started by eislon, October 28, 2010, 06:57:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eislon

Vraag uitzetten naar jullie.

Ik heb al een hele tijd een DM800 en heb toen een image GM geinstalleerd door Barry Allen op een usb stick.

Mijn vraag is nu of er tegenwoordig ook andere manieren zijn om dit op een orginele DM800 uit te voeren, of is nog steeds Barry Allen de TOOL? Werkt trouwens nog steeds goed.

arjanhs

Er zijn ondertussen meerdere tools, maar ze zijn natuurlijk bedoeld voor het spelen met je dreambox, daarvoor heb ik momenteel weinig tijd en heb dus gewoon het image in flash staan, dit werkt tot nu toe goed. Misschien met goede alternatieven dat ik er nog eens naar ga kijken.

eislon

Quote from: arjanhs on October 29, 2010, 09:31:19 AM
Er zijn ondertussen meerdere tools, maar ze zijn natuurlijk bedoeld voor het spelen met je dreambox, daarvoor heb ik momenteel weinig tijd en heb dus gewoon het image in flash staan, dit werkt tot nu toe goed. Misschien met goede alternatieven dat ik er nog eens naar ga kijken.

tja in de flash heb ik ozoon hier zit direct usb ondersteuning bij en da's wel handig.

arjanhs

Voor wat jij gebruikt inderdaad, deze zit niet direct in Gemini?

eislon

Quote from: arjanhs on October 29, 2010, 12:54:25 PM
Voor wat jij gebruikt inderdaad, deze zit niet direct in Gemini?

Nee, dat is het niet, het zit niet direct in de orginele image van de dm800.
Ik wilde graag het op een usb-stick hebben ivm het testen van andere images, in de praktijk is dit alleen voor de dm7000s uitgevoerd en nog niet voor de dm800... het lijkt me wel interessant om dit te doen, maar ja tijd...

arjanhs

Quote from: eislon on October 29, 2010, 04:43:04 PM
Nee, dat is het niet, het zit niet direct in de orginele image van de dm800.
Ik wilde graag het op een usb-stick hebben ivm het testen van andere images, in de praktijk is dit alleen voor de dm7000s uitgevoerd en nog niet voor de dm800... het lijkt me wel interessant om dit te doen, maar ja tijd...

Het gaat mij om het gebruik, om te testen heb ik toch geen tijd voor, ik wil een stabiel en eenvoudig te gebruiken image, hiervoor hoef ik geen multi boot functionaliteit of andere zaken.