• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

ReggeFiber naar Veendam?

Started by eislon, July 24, 2011, 09:29:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eislon

Gisteren met de lui van Parkstadglas gesproken, het aantallen belangstellenden is meer dan verwacht en de cijfers die "uitgelekt" zijn kloppen dus niet. Het blijkt dat men binnenkort een gesprek heeft met Reggfiber en dat de doelstelling dus bijna gehaald is.
Om kort te zijn is dit natuurlijk zeer interessant ik heb ook een abbonnementsprijs gehoord van Euro 55,- voor 50MB up en down +TV en telefoon maar goed dat valt nog te bezien, eerst maar zien of men inderdaad eens wordt met ReggeFiber.  Maar al met al toch positiever dan eerdere berichten.

arjanhs

Op de site van Reggefiber is daarover meer informatie te vinden, volgens mij krijg je bij het bedrag dat je noemt 30MB plus de overige opties, is wel zeer interessant. Misschien nog wel een vervanger voor de sat :-)

ahendriks

Ff bij kickxl.nl gekeken. Voor tripple pakketten betaal je het volgende:
- €45 voor 30MB
- €55 voor 50MB
- €75 voor 100MB (of 500MB, zie http://tinyurl.com/43bhyan )
allen symetrisch...

idd misschien wel een vervanger voor de sat...
Zoals ik enige tijd geleden al heb geroepen: IP TV heeft de toekomst!
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on July 27, 2011, 11:15:19 AM
idd misschien wel een vervanger voor de sat...
Zoals ik enige tijd geleden al heb geroepen: IP TV heeft de toekomst!

Vervelend als je gelijk krijgt :-) We gaan het zien in de toekomst, laat het eerst maar eens komen.

ahendriks

Het is er al hoor: interactieve televisie van KPN is ook IP TV... de familie moes gaat per 2 augustus over hier naar toe...
Verder ken ik al meer mensen die dat hebben; die zijn best wel enthousiast erover...
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on July 27, 2011, 12:31:05 PM
Het is er al hoor: interactieve televisie van KPN is ook IP TV... de familie moes gaat per 2 augustus over hier naar toe...
Verder ken ik al meer mensen die dat hebben; die zijn best wel enthousiast erover...

Klopt, zat eerst alleen aan de Digitenne oplossing te denken, maar ze hebben natuurlijk meer mogelijkheden. Ben je er trouwens al uit wat je gaat doen?

ahendriks

Niet 100% zeker... maar waarschijnlijk ga ik toch naar kickxl voor het abbo van 30 of 50MB... 100MB wordt me te duur...
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on July 27, 2011, 02:40:34 PM
Niet 100% zeker... maar waarschijnlijk ga ik toch naar kickxl voor het abbo van 30 of 50MB... 100MB wordt me te duur...

Wat bied KickXL meer dan bijvoorbeeld KPN, en ga je voor de triple deal?

eislon

We zullen zien wat het wordt, maar in principe kun je de provider uit zoeken... als men in de buurt het gaat aanbieden :-D

arjanhs

Quote from: eislon on July 27, 2011, 09:16:44 PM
We zullen zien wat het wordt, maar in principe kun je de provider uit zoeken... als men in de buurt het gaat aanbieden :-D

Dat is inderdaad wel een vereiste :-)

ahendriks

KPN biedt alleen digitale TV, geen analoge. Hierdoor valt deze bij mij af...
Voor de slaapkamer(s) is analoge TV nog voldoende...

Verder, tja, KPN...
Ik moet me nog wel even goed orienteren; wat is het prijsverschil tussen de providers, wat krijg je dan meer/minder per provider (kortom: waar zitten de verschillen)

En jij, wat doe jij?
Grt,
Alex

arjanhs

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar vind KPN wel aantrekkelijk, maar misschien is in de toekomst het analoge ook nog wel bruikbaar voor de kinderen. Alleen het wazige verhaal wat je laatst over KickXL schreef mbt het modem, zet me nog wel aan het denken.

ahendriks

wazig? Ik vond het wel duidelijk... ze bieden ook gewoon een draadloos modem aan...
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on July 28, 2011, 03:01:35 PM
wazig? Ik vond het wel duidelijk... ze bieden ook gewoon een draadloos modem aan...

Ja, daar bedoel ik mee dat je naar drie jaar het modem terug moest doen ofoz, en dat je een borg voor het modem betaalde.

ahendriks

je hebt gelijk... dat punt was ik al weer even vergeten...
Blijkt wel dat je alles goed mee moet nemen in je overwegingen.
Ik zal er binnenkort nog eens even naar kijken...
Laat ondertussen maar eens weten wat jouw bevindingen zijn...
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on July 29, 2011, 12:23:08 PM
je hebt gelijk... dat punt was ik al weer even vergeten...
Blijkt wel dat je alles goed mee moet nemen in je overwegingen.
Ik zal er binnenkort nog eens even naar kijken...
Laat ondertussen maar eens weten wat jouw bevindingen zijn...

Op de site van reggefiber staat nog steeds KickXL niet bij, is niet handig om zo de vergelijking te maken, KPN heeft geen analoge TV, waardoor je gebonden bent aan de kastjes. Moet trouwens bij die anderen nog zien hoelang ze analoog blijven aanbieden. Tot nu toe vind ik KPN het meest aantrekkelijke aanbod hebben.

ahendriks

Huh, "Op de site van reggefiber staat nog steeds KickXL niet bij"?
Kijk eens op de speciale pagina voor ons: http://tinyurl.com/3hu5hr2
Wat bedoel je met je opmerking?
Grt,
Alex

arjanhs

Had je trouwens ook gezien dat je bij KickXL er op achteruit gaat qua kwaliteit van je digitale HD zenders, van de NL zenders zijn alleen Nederland 1, 2 en 3 in HD kwaliteit. Voor de overige zender heb je direct weer extra kosten. Ik moet er nog maar eens goed naar kijken.

ahendriks

Was me nog niet opgevallen...
D'r zijn veel addertjes, da's me wel al duidelijk...
Grt,
Alex

eislon

Ik zal me er ook eens gaan in verdiepen, hoe en wat en of de isp's wel in de buurt allemaal komen.
Echter met zo'n upload kan je de boel ook gewoon weer thuis hosten ;-)