• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

dreambox keys

Started by altobelli, August 28, 2008, 03:11:10 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

altobelli

Ik ben laatst op een site dreamboxkeys tegengekomen, daar zit van alles in, zoals constant CW keys etc., deze zitten er bij mij niet in, kan ik deze er gewoon inzetten en in welke map moet je die dan plaatsen, ik heb een 600pvr met gemini4.4.0

altobelli

arjanhs

Quote from: altobelli on August 28, 2008, 03:11:10 PM
Ik ben laatst op een site dreamboxkeys tegengekomen, daar zit van alles in, zoals constant CW keys etc., deze zitten er bij mij niet in, kan ik deze er gewoon inzetten en in welke map moet je die dan plaatsen, ik heb een 600pvr met gemini4.4.0

Dit is afhankelijk van de emu die je gebruikt, voor veel emu's is de plaatst /var/keys, maar bijvoorbeeld newcamd zoekt zijn keys in /var/scce.

ahendriks

als je de satankeys tarball hebt dan zit het ook op deze manier ingepakt, dus met 2 subdirs, nl keys en scce...
Grt,
Alex

altobelli

En heeft dit ook een meerwaarde, wat betreft kanalen die opengaan.

altobelli

ahendriks

ja zeker... dan kan je deze bepaalde kanalen kijken zonder dat je er een officiele kaart voor hebt.

Een voorbeeld is baby tv (NL talig) op 13 oost... die kijk ik nu al meerdere jaren zonder dat ik er een kaart voor heb. Vindt m'n dochter wel mooi...

'k zou ook niet weten hoe ik uberhaupt van deze zender op 13 graden oost een (legale) kaart kan kopen... 'k zou er best wel enige centen per jaar voor over hebben om die zender te kunnen kijken.
Grt,
Alex

altobelli

Babytv kan ik ook ontvangen en nog veel meer kanalen, waar het mij om gaat , je hebt ook kanalen die gecodderd zijn waarbij constantcw key's voor nodig zijn, gebruik jij ook dreambox key's of een andere.

ahendriks

Babytv is normaal gesproken gecodeerd. Zonder kaart of key bundle of cardshare krijg je deze niet te zien hoor.

Ik gebruik als keybundle de satankeybundle... die bevalt me goed en wordt dagelijks bijgewerkt (niet elke dag door mij, maar de mensen die er achter zitten werken het dagelijks bij).
Grt,
Alex

altobelli

Wat kun je dan openkrijgen met satankeybundel, ik heb een andere keybundel, krijg er veel mee open, alleen de MCT kanalen etc. niet op hotbird, mijn vraag of je deze wel met satan openkrijgt

ahendriks

Geen idee welke allemaal wel of niet. Meeste keybundels geven een zelfde hoeveelheid open kanalen. Gewoon eens proberen zou ik zeggen.

Heel veel kanalen kunnen echter niet via een keybundle open gaan, dit omdat de key te vaak wijzigt (ligt aan het coderingssysteem dat wordt gebruikt). Het delen van je smartcard via het internet is dan de oplossing, daarmee kan alles open... Mits er maar iemand in je netwerk het kaartje heeft natuurlijk.
Grt,
Alex

altobelli


arjanhs


altobelli