• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

Clarke-tech ET9000 - trubbels

Started by gradtje, May 29, 2011, 05:24:58 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

arjanhs

Quote from: eislon on June 21, 2011, 08:46:11 PM
ja kleinere is wat dat betreft wel goed, maar ook daar kan veel kracht op komen te staan...

Ik denk niet dat het vergelijkbaar is met mijn draaibare opstelling met een schotel van 1.20 meter die op een plateau staat met een paar tegels er op :-)

Dan is een schotel die netjes aan de muur, en ook nog een dicht bij de muur hangt minder kwetsbaar voor de wind.

eislon

Quote from: arjanhs on June 22, 2011, 12:32:21 PM
Ik denk niet dat het vergelijkbaar is met mijn draaibare opstelling met een schotel van 1.20 meter die op een plateau staat met een paar tegels er op :-)

Dan is een schotel die netjes aan de muur, en ook nog een dicht bij de muur hangt minder kwetsbaar voor de wind.

Ja dat klopt zeker, ik bedoel alleen maar dat je de kracht van de wind niet moet onderschatten ;-)

arjanhs

Quote from: eislon on June 22, 2011, 07:02:37 PM
Ja dat klopt zeker, ik bedoel alleen maar dat je de kracht van de wind niet moet onderschatten ;-)

Zekers niet, maar als hij goed vast zit aan een muur is het steviger dan dat hij op een statief staat.

ahendriks

met m'n technisat heb ik af en toe wel beelduitval bij zware neerslag... Wind is eigenlijk nooit een probleem. Dus jullie verhaal kan ik beamen.
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on June 23, 2011, 03:09:00 PM
met m'n technisat heb ik af en toe wel beelduitval bij zware neerslag... Wind is eigenlijk nooit een probleem. Dus jullie verhaal kan ik beamen.

Dat klinkt als een behoorlijke verbetering, eerst maar eens mijn oude schotels op marktplaats verkopen en met de opbrengsten dan maar een technisat aanschaffen :-)

ahendriks

Als je dat doet zit je tijdelijk zonder schotels... Da's dan weer niet slim....
Grt,
Alex

eislon

Quote from: ahendriks on June 24, 2011, 09:21:48 AM
Als je dat doet zit je tijdelijk zonder schotels... Da's dan weer niet slim....

Nee dat is inderdaad niet slim, of je moet je glasvezel al hebben ;-)