• Welcome to Advance DreamBox Forum. Please login or sign up.
 

Xtreamer (Pro) 2.6.0

Started by arjanhs, January 25, 2011, 01:03:33 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

arjanhs

Xtreamer heeft versie 2.6.0 uitgebracht van de firmware voor de Xtreamer en Xtreamer Pro. Deze met een Realtek 1283-chipset uitgeruste mediaspelers zijn bedoeld voor het afspelen en streamen van mediabestanden vanaf de optioneel ingebouwde harde schijf, een apparaat op het interne netwerk, bedraad of draadloos, of via het internet. Op ons eigen GoT loopt een topic met meer informatie over deze budget-mediaspelers. Het changelog van deze release ziet er als volgt uit:

    What's new in this firmware?

        * Music JukeBox
              o From "Xtreamering->Music JukeBox" you can listen to any song in the world
              o You can login to your GrooveShark account, can search mp3's to stream, can manage Favorite music
              o You will be able to create and use your playlist
              o It will provide you most popular music
        * DVD Backup (Only standard video DVD)
              o Now you can backup (copy) your DVD Data to HDD/USB.
              o From "File Manager" go to DVD and press "3" button, choose target directory and press "3" to backup
              o It may take from 15~40 min depending on data size and ODD performance
        * xHelp
              o From "Xtreamering->xHelp" user can get knowledge, troubleshooting info, how to's and FAQ about his device
              o This section is in a basic level and will be updated from time to time.
        * Files from USB or Memory Card can be added to Playlist only for XtreamerDVD

    Improvements

        * 3TB HDD support
              o To use as USB slave is not supported
              o Can't format 3TB HDD
        * Czech and Estonia language updated

    Bugs fixed

        * From "Firmware Upgrade" popup if user select "Cancel", still it upgrades
        * After playing any video from YouTube if user press "return" key several times to go to main menu, system crashes.

De volgende downloads zijn beschikbaar:
*Xtreamer 2.6.0
*Xtreamer Pro 2.6.0



Download   http://www.xtreamer.net/downloads/xtreamer/firmware/ver-2-6-0.aspx

ahendriks

Weinig nieuws... 'k zit nu op 2.5.4... 'k stap niet over naar deze versie... niet de moeite waard...
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on January 26, 2011, 09:12:41 AM
Weinig nieuws... 'k zit nu op 2.5.4... 'k stap niet over naar deze versie... niet de moeite waard...

Dat is waar, maar het gaat zo eenvoudig het upgraden momenteel, dat ik het toch maar heb gedaan :-)

ahendriks

Nadeel van de upgrade vindt ik dat je je instellingen en favorieten kwijt bent... deze moet je dan opnieuw instellen (kost +/- 10 minuten werk)...
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on January 27, 2011, 10:51:33 AM
Nadeel van de upgrade vindt ik dat je je instellingen en favorieten kwijt bent... deze moet je dan opnieuw instellen (kost +/- 10 minuten werk)...

Nadat ik een update heb uitgevoerd, is het niet nodig deze aanpassingen te maken, vreemd dat het bij jou wel nodig is.

ahendriks

Doe je wel een 'reset to factory settings' dan na een upgrade? Dit moet volgens de makers gedaan worden om problemen te voorkomen (en ik luister altijd goed)...
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on January 31, 2011, 12:25:01 PM
Doe je wel een 'reset to factory settings' dan na een upgrade? Dit moet volgens de makers gedaan worden om problemen te voorkomen (en ik luister altijd goed)...

Misschien zit het hem daar in, doe ik namelijk niet :-) Welke problemen zou ik kunnen verwachten dan?

ahendriks

Ik heb wel eens gelezen dat bepaalde nieuwe features dan gewoon niet werken... Maar zeker weten doe ik dat ook niet; ik doe namelijk altijd een factory reset na de upgrade (gehoorzaam dat ik ben)
Grt,
Alex

arjanhs

Quote from: ahendriks on January 31, 2011, 08:21:36 PM
Ik heb wel eens gelezen dat bepaalde nieuwe features dan gewoon niet werken... Maar zeker weten doe ik dat ook niet; ik doe namelijk altijd een factory reset na de upgrade (gehoorzaam dat ik ben)

Ik heb het gisteren ook maar gedaan, want ik kon geen scan meer uitvoeren om mijn movie database, na deze reset werkte dit ook weer. Is blijkbaar wel nodig dus.